tiistai 1. huhtikuuta 2014

Opettelua, opettelua...

Täällä taas..

Jaa että miten mun viikko on mennyt? Ihan kivasti. Kiirettä tuntuu pitävän. Treeniä, lasten treenejä, pelejä, turnauksia, ulkoilua, kaiken näköstä säätöö :D

Nyt voidaankin jo sanoa, että ne mun juoksukilpailut on JO ENS VIIKOLLA. Hui kamala sentään. 
Oon tässä kovasti yrittänyt pohtia tuota kuinka sovellan tän viikon ja ens viikon salitreenejä niin, että jalat olis hyvässä kunnossa, siis palautuneet salitreenaamisesta ensi viikon lauantaiksi. Täytynee varmaan tällä viikolla vetää viä pari jalkapäivää, tai sit tyyliin maanantaina viimestään se viimeinen, jotta jää hyvin aikaa palautumiselle. Mitään 100% vauhtejakaan ei parane enään loppu viikosta käydä juoksemassa. Katsotaan mitä sovellan ja tuottaako oikeenlaista tulosta jne.. Mutta mielenkiintoista. Täytyy ottaa monta asiaa huomioon ja miettiä se viisain vaihtoehto kahden lajin soveltamisessa yhteen, plus kisat. 

Tänään mä olen illan perehtynyt instagramiin. Tyttäreni on epätoivoisesti yrittänyt neuvoa. Onni on siis 12v neiti, joka todella taitaa kaikki mahdolliset sosiaaliset kanavat.
No, joitain kuvia oon saanut sinnekin puolelle jo lisättyä ja lisää ropisee.. varmaan jatkossa lähes päivittäin (tuntu olevan niin kätevää) :) 
Sieltä minut löytää nimimerkillä jennig81

Ehen, en teitäkään jätä täällä puolen; tokkiinsa päivittelen kuulumisia sanoin ja kuvin jatkossakin :)
Ja iso kiitos kaikille lukioille/vierailijoille täällä. Teitähän on ihan hurjasti!! Mielenkiinto pysyy yllä, kun huomaa, ettei tänne ihan turhan pantiks aina jotain skriivaa... :)

♥ Jenni

P.S. Kerroin laittaneeni ne Freddyn farkut silloin heti tilaukseen (ekojen saatuani), tässä ne nyt sitten on ♥ 



Palaillaan; instagramissa ja täällä ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti