torstai 27. maaliskuuta 2014

Kyllä tässä alkaa jännittään jo väkisinkin..

Tälläistä tänään.
Ihan ensinnä sanon, ennen kuin kukaan hämmentyy, niin minä EN ole tällä hetkellä ketoosi- dietillä, vaan niin kutsutulla massa kuurilla, jolloin syödään siis vielä reippaasti, jotta lihakset kasvaa. Kisa dietit (eli kropan vieminen ketoosiin alkaa jokaisella kisaajalla omalla ajallaan, riippuen mm siitä, kuinka paljon rasvaa on sulateltavana lihasten ympärillä). Tuota tilaahan ei elimistössä kauaa pidetä (siis kuivuutta), vaan kisan jälkeen aloitetaan jälleen hiljalleen ruokamäärien nostot ja palataan siihen lihasten kasvatus ruokavalioon. Toisilla kisaan tiputettavaa voi olla 7-8 kg, toisilla hieman vähemmän, jollain enemän. Eli tuo kisakunto (nälkiintynyt näkymä) on vain hetkellinen olotila. Tällä hetkellä noita kisadiettaajia on aikaslailla, kahden viikon päästä nimittäin toisilla koittaa kisat Hesassa. Syksyllä on toiset karsinnat Tampereella.



Kuvissa siis "normi" ruokavalio, ei kisadietti.

Mullakin on kisat kahden viikon päästä, mutta erillaiset :) Mun ekat aikuisurheilukisat ja pikamatka. Wuhuuu. Jänskättää kyllä aikalailla jo nyt! Ehkä eniten se, että jännittää niin paljon, ettei juoksustakaan tuu mitään... :D Apua. Ähhh... Menee miten menee (no voittoahan mä tiätty lähen hakeen), mutta jollei sitä tule, niin ainaskin kokemusta!

♥ Jenni


4 kommenttia:

  1. Mikä on sun mielestä hyvä toistojen määrä rasvanpolttoa ajatellen? Aiemmin tein voimaohjelmaa ja nyt oon superdieetin ohjelmalla tehnyt. En luultavasti jatka fitfarmin parissa ja oon yrittänyt miettiä millaista treeniohjelmaa lähtisin tekemään... kuitenkin tuota rasvaa on vielä poltettavana.. Tai muuten hyviä vinkkejä? :)

    VastaaPoista
  2. Katja; mä voisin sulle laittaa tuolta facen kautta viestiä. Voisin tehä sulle ohjelman jos haluat?

    VastaaPoista