torstai 20. maaliskuuta 2014

I ♥ Freddy

Voi TaIVaS mä oon rakastunut. Eipä kyllä oon tämän istuvampia housuja ollut koskaan jalassa. Ei sellasia voi edes olla!! Freddyt. OuJee, samantien lähti farkut tilaukseen (olipahan homma pyydystää, lähes kaikilta jälleenmyyjiltä loppu, mm bodyaction ei edes tiänny millon saavat, tilanneet lisää kauan sitten, eikä ainakaan mun kokoo tahtonut löytyä itse freddy.comistakaan), mutta löysin. Kiitos ebay. Onhan nää byysät ihanan kalliita, pakko myöntää (yksien hinnalla saa 4-5 h&m:ltä, siis farkut), MUTTA ei ne oo näin hianoja. Hyviä. Miellyttävän tuntusia. Hyvin istuvia. Eikä enään yhtään mitään, kun nää ekan kerran jalkaani vedin :)

Tässä nää on ♥ Kuva syö paljon, luonnossa aivan ylicomeet :)

Tänään tuli vierailtua hierojallakin. Huh, onneks sai hieman apua selkä/hartia jumeihin :) Kuulemma aivan kireenä hela selkä :( Ens viikolla uudelleen ja saa kattoa ottaskos sillon koko vartalon, jalatkin kyllä nimittäin kaipais apua... (riippuu jaksanko mä olla 90 minuuttia yhtäjaksoisesti paikoillani) :D Helppoo se ei ainakaan tälläselle sähiäiselle ei ole.
Pakko se on muutenkin alkaa siellä käymään, siis tämänkin selkäjumin rauettua, säännöllisesti. Aika rasituksella lihaksethan on tuosta 6 krt/viikko saleista ja siihen päälle juoksut ja muut mun häsläykset :)

Häsläyksistä tulikin mieleen, kun kävin eilen vähän lätkiis sulkapalloa.. haha. Oon mä vaan aika kömpelö. Tai siis just siltä se tuntu. Olin aivan taatusti upea näky balettiliikkeitteni kanssa sulkkismaila kädessä.. varsinainen Joutsenlampi esitys oli tarjolla :D
Mut joo, kaikesta tuosta huolimatta, olihan se ihan kivaa. Hiki tuli ja sykkeet nousi. Se se pääasia kai aina välillä on ;)

Pistetäänkö välillä maate? ...Nää mun nukkumiset taas tuppaa meneen vähän myöhäseksi, kun nukahdin sitten Seiska-lehteä lukiessa sohvalle viideltä illalla ja herätys kuuden jälkeen kun tytär huuteli, että reeneihin pitäs lähtee viemään.. :)

Kauniita unia ♥ Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti