perjantai 21. maaliskuuta 2014

Kesä fiilistelyjä ja vähän muutakin ;)

Yes, lumet suli! Päivässä. Uskomatonta. Ja mikä ihaninta, kävelytiet on kuivat!! Olin aivan ihmeissäni iltalenkillä koiran kanssa kun hoksasin, että jummijammi, kaikki on poissa, eikä edes sitä loskapas*aa kestänyt kun muutaman tunnin päivällä :) Hirvittävä himo tuli juosta. Juosta ja juosta.
Kotiin palatessa iski jäätävä hinku alkaa sovitteleen kesävaatteita; mahtuuko ne mulle? Onko ne liian isoja? Mitä niille on tapahtunut? Vai mulle? :)
Hyvinhän ne passas, suurin osa ja tulipahan aika leveä hymy kasvoille; kyllä on kannattanut rehkiä. Hirvittävä paljon tuo sovitus sessio lisäsi motivaatiota. En edes käsitä miten sitä voi saada vielä niin paljon lisää, kun oli jo huipussaan ennenkin. Tai niin mä luulin.

Otsikkokin on luvannut blingblingiä, mutta eipä sitä oo viä näkynyt. No nyt on! Mä oon oikeesti tosi blingbling tyyppi. Rakastan kaikkea kaunista. Kiiltävää. Pinkkiä ja hopeaa. Koristeellista. Kuvassa mun ehdottomasti suosikki kesäkengät ♥ Viellä ei voi näillä tallustella pihalla, mut kyllä se kesä sieltä varmasti tulee. Hiljalleen.

Salilla tänään oli vuorossa jälleen jalat ja peppu. Eipä siinä sen kummempia. Tykästyminen tuon lihassarjan treenaamiseen on edelleen jatkunut, eikä onneks ole enään sitä "taas on jalkapäivä, pöh -tunnetta" :)

Treeniboosterina mulla tällä hetkellä on käytössä Fastin Intra.



Kun Fitnesstukku saa jälleen täydennystä varastoihinsa ja tavaraa hyllyyn, niin kokeilen Mutantin BCAA:ta. Kovasti lukenut/kuullut hinta-laatusuhteen olevan varsin kohdillaan.

Eipä tässä tähän aikaa yöstä taida muuta enään pamahtaa mieleen kerrottavaksi..

Alle lisäilen jokusen uuden kuvan :)







Kauniita unia ♥ Jenni






1 kommentti:

  1. Niin juu; selkä on jo eilisen hieronnan jäljiltä paljon parempi :) Kyllä se urheiluhieroja siis osasi hommansa, kun jo ekan kerran jälkeen sai tuollaisen parannuksen aikaan! Happy :)

    VastaaPoista