perjantai 11. huhtikuuta 2014

Huikeeeta!

Tänään on ollut huikee, siis HUIKEE päivä. Monestakin syystä. Kaikkea ei ny pysty kertoilee, ne selviää myöhemmin, mutta yksi huikeuden syy on se, että huomenna on SE päivä. Kisapäivä.
Tavarat kasassa ja odottavat eteisessä, että aamulla auto starttaa kohti Jalasjärveä. En, mä en olis millään uskonut vielä jokunen aika sitten, että tulee vielä mun elämässä se päivä, että mä odotan viivalla että pyssy pamahtaa ja sit mennään.. adrenaliinitaso on jo tällä hetkellä, tätä kirjoittaessa ja miettiessä korkea, niin mitä se on sitten huomenna.. ?!? Ihan tässä vanha jopa liikuttuu... ;) Aikamoista. Uskomatonta.

Meni huominen juoksu miten meni, niin mä oon silti voittaja. Mä olen ottanut haasteen vastaan ja menen ja toteutan intohimoani. Vaikka menis kuinka päin per****ä, mä en luovuta, ens kisoissa sitten paremmin :)



Huomenna palaillaan kertoileen miten meni. Ny kaikki tyypit peukut pystyy ja sillee ;)

♥ Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti