torstai 20. helmikuuta 2014

Viikon kuulumiset :)

Reeniä, reeniä, reeniä, juhlia, lastrn reenejä... Siinähän tämä noin niinkuin yhteen lauseeseen kiteytettynä ;)

Viime lauantaina oli veljeni tyttären ristiäiset ja stressasin muutamaa päivää jo aijemmin (alkaen), kuinka mä selviän niistä, koska herkkuja on tarjolla ja minun on vain katsottava vesi kielellä kun muut pistelee ääntä kohti.. Voi hyvänen aika, ei tehnyt edes tiukkaa. Ei edes hetkeäkään käynyt mielessä, että jos mä nyt vähän maistan.. wuhuu, mä olen selkeästi kehityskelpoinen yksilö, aijemminhan olen elänyt ns sokerilla. Ruokaympyräni koostui 60% karkeista ja muista herkuista.. Söin hyvin ennen juhliin lähtöä, joka varmasti auttoi asiaa, ettei tehnyt mieli kakkua eikä muutakaan.

Alla muutama juhla fiilistely kuva.. :)





Reenit on kulkenut oikein kivasti. Jopa edelleenkin ne jalka/peppupäivät on tuntunut hyviltä, eikä pakkopullalta, kuten vielä jokunen aika sitten..

Tänään tuli punnittua +1.8kg/ 4 viikossa, joka on myöskin älyttömän huikeeta. Tavoitehan on saada kesään mennessä +5-7kg. Uskon tuon tulleen siksi noin helpolla, koska olenhan vihdoin alkanut syömään kunnolla ja tarpeeksi... Viellä jokunen kuukausi sitten, menin miinus kaloreilla syömättömyyden takia päivästä toiseen.. :(
Ja kyllä, uskon noiden plussa kilojen olevan lihasta... ;)

Eipä tässä kai kummempia, kun kauniita unia joka Iikka!! ♥


JAAA, MUTTA JOO... Kattokaa mitä mun pikkujäbä tänää duunas mulle omilla pikku kätösillään!! Khyllllä vaan mun kelepaa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti